Viatge a Venècia (2n de Batxillerat)

Un altre any l’alumnat de 2n de Batxillerat ha participat en el viatge a Venècia que s’organitza des del centre. Tot seguit, us expliquen ells mateixos l’experiència.
“En un cert dia d’aquest darrer mes, els alumnes de 2n Batxillerat ens aixecàvem cap a les 4 de la matinada per a arribar puntuals a l’aeroport. Després d’estar mesos esperant, el dia d’anar-nos-en a Venècia havia arribat. A les 7h del mati estàvem volant i a les 9h ja havíem arribat al nostre destí. Vam esmorzar i seguidament ens vam dirigir cap a l’Acadèmia de Venècia. Allà vam poder veure per fi els Tintorettos que tant li agraden a l’Ernest. Vam fer una pausa per menjar i vam poder gaudir de la pizza i la pasta italiana. Vam anar al pont de Rialto on vam presenciar un casament, a la Piazza di San Marco on vam tornar a presenciar el mateix casament, al pont del Sospirs, al Campanile de San Giorgio, on gairebé sortim volant… Tot això en un dia! Ens vam unir encara més com a classe i va ser una experiència inoblidable.”

Elena Valero (2n de Batxillerat B)