L’expressivitat del canvi

El canvi és un tema intens i potent que l’alumnat de 2n de batxillerat artístic de l’Institut Mediterrània del Masnou s’ha atrevit a treballar de manera plàstica. Aquest procés que ens acompanya a les nostres vides i es manifesta de moltes maneres, tant internament com en esdeveniments externs, ens obliga sovint a fer un esforç d’adaptació i, molt sovint, condiciona la nostra felicitat, alhora que la seva gestió i acceptació ens fa aprendre i créixer com a persones. Aquesta exposició intenta ser una manifestació global de tot això materialitzat en un projecte de l’assignatura de Dibuix Artístic II, en el qual els nostres alumnes han experimentat tot el procés necessari per a la creació d’una obra pictòrica mitjançant diverses etapes com el plantejament, la interpretació i la reflexió del tema, la valoració de possibles estils i tècniques més adients, els esbossos, les diferents versions, l’obra escollida i el muntatge de l’exposició.

Si voleu submergir-vos en la mirada que fa el nostre alumnat sobre què suposa la seva interpretació visual amb els seus treballs no dubteu en venir a veure aquesta exposició. Us hi esperem!