SORTIDA AL LICEU AMB 2n d’ESO

El passat 19 de Febrer , vam anar al Gran Teatre del Liceu , amb alumnes de 2n Eso.

Vam pujar per l ‘ escalinata principal de marbre , cap el Saló dels Miralls , és una de les zones que no es va cremar en els 2 incendis…amb pintures originals..al sostre, dedicades a les muses de la música…
Després a la sala gran del teatre , els alumnes van gaudir de les explicacions de la Història del Liceu i la espectacularitat de la Sala , de color vermell i tot folrat amb fulla d’ or.
Seguidament al Foyer del Liceu van veure un Audiovisual ” La Ópera una emoció” , amb trossets de les óperes més conegudes i explicacions de les persones que intervenen , diferents oficis,  dins de un teatre com el Liceu…..
Després del Liceu , vam anar al Museu de la Música , on els alumnes van disfrutar veient molts intruments diferents , aprenent amb les explicacions , i van tocar instruments….arpa, trompeta., …… Una sortida molt musical.