Sitges (1r ESO) 2016

més fotografies de l'activitat

més fotografies

Sitges (1r ESO)
L’alumnat de 1r d’ESO ha fet en dos dies diferents una sortida a Sitges. La sortida va ser al Centre d’estudis del Mar de Sitges. El taller realitzat ha estat: “La Vida Marina”, en el qual s´han tractat diverses àrees de Biologia, Ecologia i Ciències Experimentals

El taller realitzat ha estat: “La Vida Marina”, en el qual s´han tractat diverses àrees de Biologia, Ecologia i Ciències Experimentals.
Els alumnes han pogut:
– Conèixer la biologia dels organismes de la fauna i la flora marines
– Coneixer la Posidonia oceanica, planta endèmica de la Mediterrània que constitueix l´ecosistema marí més important del mar Mediterrani i tots els perills que l´amenacen.
– Identificar i classificar organismes marins a partir de l’observació.
– Conèixer activitats humanes que poden incidir o incideixen sobre el medi litoral.
– Argumentació de la importància de mantenir la biodiversitat.
– Estimular actituds crítiques i actives en defensa del litoral en concret i del medi ambient en general.

Els alumnes han gaudit molt de la sortida i l’han trobat molt interessant.