Programa Escola i Empresa

Ahir vam tenir una visita molt interessant, organitzada per la Fundació Privada d’Empresaris, FemCat.
Els estudiants de 1r BAT a Economia d’Empresa van poder gaudir, dintre del programa Escola i Empresa que realitza aquesta fundació, d’una xerrada del Conseller Delegat de Saba, Josep Martínez Vila.
El señor Martinez Vila va explicar als nostres alumnes, la seva experiència professional dintre del grup SABA, i les habilitats que ha de tenir un empresari/a per tenir èxit i fer bé la seva feina.

El programa Escola i Empresa agrupa més de 160 empresaris i empresàries de FemCAT i externs a la nosta Fundació, que s’han format en una metodologia que els permet mantenir una conversa amb grups d’estudiants, explicant-los el seu dia a dia, el paper la seva empresa en la societat i en general la seva visió en primera persona del món empresarial.

La missió del programa és:

• Mostrar la necessitat de l’empresa en la societat.
  • Despertar l’ interès pel món de l’empresa entre els joves.
  • Donar una visió de l’empresa que sigui inspiradora, atractiva.
  • Mostrar la cara amable de l’empresa i de l’empresariat.
  • Mostrar algunes de les habilitats que requereix una persona empresària.