Concurs de portades

L’alumnat de 1r ha participat del concurs Il.lustra la teva portada.

Aquesta convocatòria  se celebra cada primer trimestre entre tot l’alumnat de primer d’ESO del nostre institut, el Miquel Martí i Pol.

Tot l’alumnat ha de llegir-se un llibre durant el primer trimestre, la majoria el demanen en préstec a la biblioteca de l’institut. Després de llegir-se el llibre i fer una fitxa, han de realitzar una nova portada, en què ha d’aparèixer alguna frase del llibre engrescadora per animar a la lectura.

Tot seguit han d’explicar la nova il·lustració davant d’una càmera. D’aquesta manera a part de fomentar la capacitat artística també treballem l’expressió oral i per suposat la comprensió lectora.

L’institut atorga dos premis: un a la millor portada i un altre a la millor presentació del llibre. Aquest curs el nivell ha estat altíssim i ho hem tingut molt difícil per escollir els premis.

Els gunayadors han estat ex-aequo la Salma del 1rD (Destroza este diario) i en Pau del 1rA (Túnels). El premi per la millor presentació ha estat per la Hiba del 1rE. Felicitats a tots tres!!