Cap infant sense joguina

Durant el mes de desembre hem recollit joguines noves. Aquesta campanya l’hem fet col.laborant amb la Creu Roja. També vam fer un esmorzar solidari per recollir diners per poder comprar les joguines noves. L’alumnat de diferents cursos s’ha organitzat per fer compra de joguines. Han estat iniciatives molt boniques i que ens ha agradat molt de viure-les. L’últim dia de classe en Luis, representant de l’Ampa i col.laborador de la Creu Roja s’ha endut les joguines per portar-les als Reis i que les puguin repartir als infants de Cornellà.

Tota la campanya l’han portat a terme alumnat de 3r d’ESO emmarcada en l’APS (Aprenentatge i Servei) que tot l’alumnat ha de fer durant l’ESO.

cof