ACTES del 25è ANIVERSARI DEL CENTRE (2004)

21 d’octubre de 2004: ACTES del 25è ANIVERSARI DEL CENTRE

El passat 21 d’octubre es va fer l’acte inaugural que va comptar amb l’assistència de les autoritats corresponents a l’àmbit educatiu i municipal, el Consell Escolar i una representació dels diferents sectors de la comunitat educativa (Pares, alumnat, PAS, professorat), de les conselleries municipals vinculades a la vida del centre, així com una representació de les empreses que col·laboren en la Formació en Centres de Treball que realitzen els diferents cicles formatius.
Hi van haver parlaments, lectura de poemes del poeta Miquel Martí i Pol, música en directe a càrrec de l’alumnat, un audiovisual de la historia de l’institut, la inauguració d’un nou espai (el tub), del poema visual i de l’itinerari poètic del centre. Va finalitzar amb un aperitiu.
També es van realitzar tallers per a tot l’alumnat de l’institut, adaptats a cada nivell educatiu.
* BICICLOT (1r ESO)
* DESASTROSUS CIRKUS (2n ESO)
* MAGIA I PERCUSSIÓ (3r ESO)
* WALTER & PABLO (4t ESO i batxillerat)
* Concert a càrrec de EL SOBRINO DEL DIABLO (cicles formatius).

(Cliqueu sobre les imatges per veure-les més grans)

{gallery}agenda_historia/2004_25aniversari{/gallery}