Viure la història. Visita a la Ciutadella Ibèrica de Calafell

El dimarts dia 13 i el dimecres dia 14 de febrer, l’alumnat de 1r de l’ESO ha visitat la Ciutadella Ibèrica de Calafell.

Ha estat una visita per concloure el tema de l’expansió grega pel Mediterrani i poder conèixer una de les primeres civilitzacions que van habitar a la Península Ibèrica, sobretot a la conca del Mediterrani.

Allà hem conegut més sobre la seva cultura, la seva societat, les seves activitats econòmiques i hem pogut observar, de primera mà, l’estructura d’una petita ciutat Ibera amb els seus edificis i les seves diferències.

A més a més, l’alumnat ha realitzat un petit taller de teixits, on utilitzant telers i agulles han cosit una petita peça que s’han pogut endur.

Esperem que hagin gaudit de la sortida igual que el Departament de Socials en preparar-la!

#Història