Trobada d’escriptors

Durant la jornada de Sant Jordi va tenir lloc a l’institut una trobada d’escriptors, presencial i virtual. Tot l’alumnat de batxillerat va poder escoltar les explicacions presencials de: Fèlix Rueda, exprofessor del nostre institut; David Fermiñan, escriptor que s’autoeditat el llibre Grietas en el espacio; Lina Gómez i Pablo Triguero, alumnes de segon de batxillerat, que també s’han autoeditat els llibres Niebla y Ese cosquilleo, respectivament. També vam poder gaudir de les xerrades virtuals d’Octavi Egea i Francisco Javier Oliva. En total sis escriptors molt diversos tant en temàtica com en edat.

Fèlix Rueda ens va presentar els seus últims llibres Casual i Em quedo amb la cabra, i ens va parlar del seu procés creatiu. David Fermiñan, Pablo Triguero i Lina Gómez van fer una xerrada explicant els seus llibres i el procés d’edició a través d’Amazon. Malauradament no van poder assistir a la  trobada d’escriptors Octavi Egea, tot i que ens va enviar una presentació personalitzada de la seva obra; i Francisco Javier Oliva, que ens va enviar des de Granada, un vídeo molt amè sobre els seus llibres.