Taller d’albums il·lustrats

El dimarts 20 d’abril es va realitzar un taller d’àlbums il·lustrats a tot l’alumnat de 1r d’ESO. El taller el va organitzar la llibreria el Pati Blau, de Cornellà de Llobregat. Tots els grups es van desdoblar. La primera part del grup baixava a la biblioteca de l’institut i la monitora els ensenyava diversos i variats  àlbums il·lustrats. Primer els mostrava un àlbum clàssic, Allà on viuen els monstres, mostrant-los la tècnica que havia emprat l’il·lustrador, tot seguit l’alumnat es repartia per parelles i se’ls donava un àlbum per poder llegir-lo i comentar-lo a la resta del grup. La segona part del grup romania a una classe on una altra monitora els explicava les diferències entre còmic i novel·la gràfica, les diferents escoles del còmic, etc. Una vegada realitzades les activitats els grups s’intercanviaven, d’aquesta manera tots podien gaudir de les dues activitats.