Sortida Mon Sant Benet a 2n d’ESO

Els passats dia 3 i 4 de novembre l’alumnat de 2n de l’ESO va anar al Mon Sant Benet.

Aquesta sortida, organitzada pel Departament de Ciències Socials, pretenia fer una primera aproximació a la manera de viure en un feu fa 1000 anys.

En aquesta sortida l’alumnat va poder gaudir d’un dels monuments millor conservat que podem trobar al nostre país, contemplar els estils romànic i gòtic en directe i entendre el que era ser un monjo d’aquella època i el que significava ser un senyor feudal o un camperol i les diferències que això comportava.

Durant la sortida i per comprendre millor els continguts l’alumnat va fer dos tallers: una gimcana de preguntes fetes per un monitor, on van competir portant els cognoms de famílies nobles dels voltants del monestir; i una segona activitat, en aquest cas artística, que va consistir en pintar unes rajoles utilitzant la tècnica del fresc.

Esperem que l’alumnat hagi gaudit d’aquesta experiència.