Sortida al MAC. Taller de mitologia!

Hem fet de nou una visita al MAC ( Museu Arqueològic de Barcelona) amb l’alumnat Humanístic de Batxillerat, però aquesta vegada amb l’objectiu de fer un taller de mitologia.
La primera part de l’ activitat va consistir en una visita guiada per tal de raonar sobre conceptes com “ mite” , “mitologia”, i comentar diferents aspectes de diversos herois i divinitats com Asclepios, déu de la medicina.
Després, l’ activitat que va fer l’ alumnat era un joc de temàtica mitològica on s’ havien de fer quatre equips. Cadascú d’ aquests havia de llençar per torns un dau per tal de jugar en un tauler, que representava la Grècia antiga. Els alumnes que no formaven part d’aquests equips representaven els déus Zeus, Hermes, Posidó, Hades, Atena i Àrtemis, caracteritzats com aquestes divinitats. La interacció entre aquests “ déus” i els integrants dels quatre equips feia avançar el joc.
Ha estat molt divertit. Ens ho hem passat d’ allò més bé!

#mitologia #llatí #grec

Més fotografies