SETMANA DE LA CIENCIA 2021

La propera setmana del 15 al 19 de novembre celebrarem a l’Institut la Setmana de la Ciència.

Un bon grup dels alumnes estan preparant els projectes que ens presentaran el dimecres 17 (2n de l’ESO) i dijous 18 de novembre (1r de l’ESO) a la nostra Fira Científica. Al llarg de tot el matí, els alumnes passaran per les taules on s’aniran presentant tot un seguit d’experiments i projectes.

Els alumnes de 3r i 4t participaran en un TikTok científic i els alumnes de Batxillerat en diferents propostes.

Per una altra banda, hi haurà exposicions al vestíbul de les millors maquetes i treballs dels diferents grups de les matèries de Projectes i Ciències.

En les hores de lectura de primer a tercer es llegiran i escriuran contes científics. Durant tota la setmana es resoldran enigmes matemàtics i des de llengües treballaran i aprendran sobre diferents invents i descobriments.

Gaudirem també de reptes, xerrades i sortides: per una banda, participarem en els reptes i xerrades que proposa la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació i 1r de Batxillerat, des de la matèria de Biologia, anirà a l’IDIBAPS (Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer), passaran el matí de dimecres descobrint diferents aspectes de la ciència que hi ha darrera la lluita contra la covid-19.

Per si és del vostre interès, us passem l’enllaç de les activitats que es proposen per aquests dies arreu de Catalunya.

Aquí teniu el cartell guanyador d’aquest any