Revista Pol: nou número!

Un any més, tornem a editar la #RevistaPol la revista que tothom vol. Al projecte HAS de 3r l’alumnat ha treballat de periodista i hem elaborat entre tots el primer número d’aquest any. A la revista tenim tres seccions diferents: notícies, cultura i reportatges sobre l’esport en temps de confinament.

La redacció s’ha fet en xarxa amb les tres classes, on cada alumne/a ha tingut un rol diferent: redactor, editor, fotògraf i tècnic en suport gràfic per poder promocionar la revista. En breu, sortirà la segona revista.

També podeu veure el nostre blog periodístic on ampliem la informació.