Premi al millor directe!!!!

L’alumnat de 1r de Batxillerat de Comunicació Audiovisual està d’enhorabona! Han guanyat el primer premi de la categoria Actualitat de la Primera convocatòria d’Amics de creació de continguts en català! Tot un èxit! El grup Fum, fum, fum va ser el seleccionat i guanyador, un directe sobre la màgia del Nadal i de com ens agrada a tots!

Aquest dimarts 14 de febrer a la Universitat Blanquerna van recollir el premi de la mà de personalitats com Carme Junyent o Francesc Xavier Vila Moreno.

El dia 16 a més a més van ser entrevistats al programa de ràdio Popap de Catalunya Ràdio juntament amb un dels organitzadors del concurs. Tota una experiència per dinamitzar la llengua catalana a les xarxes socials!

Podeu escoltar el podcast del programa en aquest enllaç

La notícia a més a més ha sortit en diferents mitjans, com, ara

Amic

EuropaPress

Tota una experiència!!! I ben contents de la participació de tots els grups i del directe guanyador!

Només queda que acabeu gaudint amb el vídeo guanyador!