Obert el termini per apuntar-se a les mobilitats per a alumnes de Grau mitjà i per a professors

A partir del dia 1 d’octubre i fins el proper dia 31, tant els alumnes dels cicles de grau mitjà com els professors de cicles formatius, us podeu apuntar a les mobilitats que tenim concedides pel curs 2019-2020.

El proper dia 10 d’octubre, de 18 a 19 hores, al saló d’actes de l’institut i coincidint amb l’Erasmus day rebreu tota la informació que necessitareu sobre tot el procediment de selecció, No hi falteu!!!