L’escriptor Jordi Folck ens visita

El dimecres 20 de març ens visita l’escriptor Jordi Folck. Va realitzar dues xerrades a la sala polivalent, perquè tot l’alumnat de 1r d’ESO pogués escoltar-lo. Tots i totes les alumnes de primer d’ESO havien llegit  prèviament el llibre d’Edoll. Molts estaven força  il·lusionats amb la presència de l’escriptor i que els pogués signar el seu llibre. La xerrada va ser una mica diferent entre el primer grup , que va parlar més sobre la importància de la lectura i que la submissió als aparells electrònics, concretament els mòbils, fa tornar a les persones, sobretot als adolescents, éssers sense creativitat i en generals alienats i més ximples.  El segon grup es va centrar més amb la intel·ligència artificial i els seus perills; a més de tractar més el llibre Edoll.

És un privilegi per l’alumnat el fet que llegeixi un llibre i pugui fer preguntes, suggeriments amb la persona que l’ha creat. Aquestes xerrades amb els escriptors són del tot motivadores per augmentar el gust de la lectura.