LES MILLORS PRESENTACIONS I PORTADES

Els alumnes de primer d’ESO van realitzar unes noves portades sobre el llibre que van llegir el primer trimestre, així com una presentació. Aquí tenim el vídeo  amb els guanyadors de les presentacions  i les millors portades. Els guanyadors de les millors presentacions han estat: Oriol Poquet de 1r d’ESO A, Núria Corachán  1r B, Pol Rodríguez  1r C, Núria Lahoz  1r D, Àlex Santamaria  1r E i la guanyadora absoluta  Irene Jover de 1r A. Pel que fa a les millors portades, els guardonats  han estat: Pau Martínez  1r A, Santiago Veiga 1r B, Noa Hernández 1r C, Iris Romero  1r D , Salwa Oumlali  1r E i Lidia Mei de 1r E , la guanyadora. Enguany el nivell tant de les portades com de les presentacions ha resultat  força alt i ha esdevingut  molt complicat  escollir-ne un guanyador o guanyadora..