Excursió dels alumnes d’Erasmus al llac Ohrid

Els alumnes d’Erasmus de grau superior estan gaudint de les seves últimes setmanes a Macedònia. Tot i que han de compaginar la feina als laboratoris amb les classes telemàtiques de segon curs, tenen temps per gaudir de la gastronomia i dels paratges del País. A les fotografies que ens han enviat podeu veure el bon aspecte que té un plat típic, com és el Trauche Grauche (fet bàsicament a partir de diferents verdures) i la visita que han realitzat al  al llac Ohrid, situat a la ciutat que té el mateix nom.

Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres!!!!!