Concurs pica lletres

Activitats a la Biblioteca

CONCURS PICA LLETRES

El passat 20 de febrer es va celebrar el concurs Pica Lletres a la nostra biblioteca. Es tracta d’un taller lingüístic que consisteix a lletrejar paraules, endivinar el significat de frases fetes i endevinalles i pronunciar correctament embarbussaments. Hi van participar tots els primers i tercers d’ESO. D’altra banda, el divendres 25 d’abril, els alumnes de primer de batxillerat van participar també en el concurs Pica Lletres, però aquesta vegada , van anar a la seu de Localia televisió a enregistrar el programa. El resultat va ser excel.lent. El programa s’emetrà el dijous vint-i-dos de maig a les 22’00 h. No us ho perdeu!

Consulteu aquesta activitat

Fotos de l’enregistrament del programa

Aquí podeu consultar algunes imatges de la sortida que van realitzar els alumnes als estudis de Localia TV per enregistrar el Pica Lletres.

(Cliqueu sobre les imatges per veure-les més grans)

{gallery}biblioteca/tv_pica{/gallery}

27 de maig de 2008