Així va anar la Setmana de la Ciència

En motiu de la Setmana de la Ciència, i seguint moltes activitats de Fundació i Recerca, hem celebrat al centre tota una setmana dedicada a la ciències amb moltes activitats diferents. Aquest any estava dedica a la sostenibilitat i el reciclatge.

Fira Científica

El divendres s’ha fet una fira per mostrar alguns dels experiments i votar quin ens agrada més de l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO. Hem pogut veure els clàssics volcans, experiments amb coca-cola o d’altres totalment originals!

Manniquin Challenge

L’alumnat de 1r ens ensenyen les normes del laboratori a través d’un manniquin challenge per aprendre tot allò que està bé i allò que no tant!

Xerrada de la Marató

Coincidint amb La Marató, alumnes de 3r i de cicles va participar a la xerrada sobre La Marató d’enguany, dedicada a les malalties sexuals i la prevenció.

Escape room Laboratori forense

L’alumnat de 4t ha participat en una escape room feta pel professorat de ciències per descobrir el possible assassí a partir de les proves científiques, talment com un laboratori forense

Contes, enigmes i cançons científics

A l’hora de lectura ens hem apropat a les ciències amb contes científics que han acabat creant els alumnes, amb enigmes i jeroglífics o bé amb cançons plenes de referents científics, on les estrelles de l’univers es converteixen en desitjos