Espai de Salut de Ràdio Cornellà

L’alumnat de Cures Auxiliars d’Infermeria ha estat treballant durant el mes de novembre, en col·laboració amb Ràdio Cornellà, en la creació de diversos podcast d’educació per la salut. El dia 20 de desembre vam anar a  Ràdio Cornellà a gravar els que han estat seleccionats per a la seva retransmissió. Hi ha hagut nervis però totes ho han fet con autèntiques professionals!!!!

Us convidem a escoltar l’Espai de Salut de Ràdio Cornellà els dijous a les 13:30, on podreu escoltar els podcast de les Píndoles de salut durant els dies   9, 16 i 23 de febrer i 2 de març. També els podreu escoltar en format podcast desprès de la seva emissió.