Music for life al PFI

Avui els alumnes del PFI d’Auxiliar en treballs de fusteria i instal·lació de mobles han participat al projecte Music for Live dins del projecte Històries de Vida. De la mà de Betty Akna (cantant) els nois han reflexionat sobre l’esclavisme i com avui dia encara som esclaus dins la nostra societat, en termes de diners o viure de la imatge. L’important és el que portem a dintre i lluitar per allò que realment ens agrada.

A més a més, han tingut la sort d’escoltar en directe a la Betty i conèixer la història de vida d’en Raudel Raúl (ballarí i actor) amb el que hem pogut compartir una estona al nostre taller.