Cicles formatius i PFI

 

► Vols veure què fem?

 


Torn en que s’oferten els diferents cicles formatius:
1r curs 2n curs
CFGM Cures Auxilixars d’Infermeria Matí o Tarda
CFGM Instal·lacions Electriques i Automàtiques Tarda Tarda
CFGM Fusteria i Moble Matí Tarda
CFGM Farmàcia i Parafarmàcia Matí Tarda
CFGS Disseny i Moblament Matí Tarda
CFGS Química i Salut Ambiental Matí Tarda
CFGS Sistemes Electrotècnics i Automàtitzats Matí Tarda
CFGS Anatomia Patològica i Citodiagnòstic Matí Tarda
CFGS Laboratòri Clínic i Biomèdic Matí Tarda

Erasmus dels alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior

Els nostres alumnes de Cicles Formatius de Grau superior també estan d’Erasmus. El Carlos Jiménez i el Marçal Cascales del cicle de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats estan a Coimbra (Portugal). La Paola Merino (del cicle d’Anatomia Patològica i Citodiagnòstic) i el Marc Aguirre (del cicle de Química i Salut Ambiental) a Arad, Romania. Tots quatre […]

Erasmus dels alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior Llegeix més »

Visita a la Central d’Esterilització de l’Hospital de Bellvitge

Durant els pròxims dies els alumnes del cicle de Cures auxiliars d’infermeria aniran a visitar en petits grups la Central d’Esterilització de l’Hospital de Bellvitge. És una sortida integrada en el projecte de final de curs del Crèdit de Síntesi, que els servirà per entendre millor quines són les seves funcions com a TCAIs en

Visita a la Central d’Esterilització de l’Hospital de Bellvitge Llegeix més »

L’alumnat de CAI aprenem “Contencions” a Sant Joan de Déu!

La setmana passada tot l’alumnat del cicle formatiu de grau mitjà en “Cures auxiliars d’infermeria” vam anar al Parc Sanitari Sant Joan de Déu (SJD), a Sant Boi de Llobregat, per conèixer de primera mà l’àmbit assistencial especialitzat en la salut mental. El Parc compta amb un llistat de programes enmarcats dins l’àmbit sanitari i

L’alumnat de CAI aprenem “Contencions” a Sant Joan de Déu! Llegeix més »

Aprenem simulant

Aquest darrer trimestre, els alumnes de 1r de farmàcia i parafarmàcia hem pogut fer simulacions de dispensacions de medicamentss. Laboratoris farmacèutics con Boehringer ingelheim, Lilly i Astra Zeneca, ens han cedit placebos d’inhaladors, plomes d’insulina i glucagó amb els que hem pogut practicar primeres dispensacions a pacients. Això ens apropa una mica mes als veritables pacients

Aprenem simulant Llegeix més »

Setmana de l’FP

Aquesta Setmana els alumnes de Cicles Formatius de l’Institut Miquel Martí i Pol han participat en xerrades fetes per experts i col·laboradors, han fet tallers en col·laboració entre diferents famílies professionals i han fet sortides a diverses entitats o museus. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt!!!

Setmana de l’FP Llegeix més »

Tothom a llegir!

Iniciem un nou projecte de lectura a l’aula. Els alumnes del Cicle de Cures auxiliars d’infermeria treballaran l’empatia llegint a classe el llibre Desde mi habitación, escrit per pacients de l’Hospital de Bellvitge, on expliquen la seva experiència a l’hospital i la relació amb el personal d’infermeria. Esperem que els agradi i els ajudi, en

Tothom a llegir! Llegeix més »

Ves al contingut