VERMICOMPOSTATGE COMUNITARI

Ja fa un parell d’anys que participem en un projecte de vermicompostatge comunitari que forma part del nostre projecte d’Escoles+sostenibles i està impulsat per La Lleialtat Santsenca.

Amb aquest projecte pretenem promoure l’economia circular i el consum sostenible entre la comunitat educativa.

Cada setmana arriben al nostre centre restes orgàniques procedents de diferents entitats del barri. Aquestes restes s’intodueixen en uns compostadors que contenen cucs de terra que, amb el temps, transformen tota la matèria orgànica en vermicompost que, més tard. s’utilitza en el nostre jardí i en altres horts escolars i comunitaris del barri.

Si voleu saber-ne més, podeu llegir aquest article publicat al Butlletí d’Escoles+sostenibles de l’Ajuntament de Barcelona o mirar el següent vídeo: