Estrena de “Trencadís en gris.Infants d’una guerra perduda”.

El passat dimarts 29 de gener el grup de teatre i memòria històrica del nostre centre, Donar veu a la memòria, va estrenar la seva obra Trencadís en gris. Infants d’una guerra perduda.

Aquest grup ens va oferir 3 representacions: una dirigida a les escoles de primària del barri, una altra per l’alumnat del nostre centre i una tercera per les famílies, professorat i oberta a tot al barri.

Diferents mitjans de comunicació del nostre barri es van fer ressó d’aquesta estrena. Podeu consultar els diferents reportatges i notícies en els següents enllaços:

Enhorabona a tots els actors, actrius, tècnics, tècniques i professorat que cada any ho feu possible.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *