VIVES SOLIDARI

S’acosten les festes de Nadal i els nois i noies del centre han volgut mostrar la seva solidaritat i empatia amb aquells que no ho passen bé al nostre barri i han participat en diferents programes d’aprenentatge servei.

Els nois i noies de 1r i 2n d’ESO han participat en la campanya Postal amiga promoguda pel Secretariat d’entitats de Sants, Hostafrancs i La Bordeta. Han dissenyat felicitacions nadalenques i les han portat a Cotxeres de Sants perquè es reparteixin a persones que estan soles al nostre barri.

L’alumnat de 3r i 4t han fet una campanya de recollida d’aliments i productes de primera necessitat per Avismon, una ONG del nostre barri que promou el voluntariat social, el suport i l’envelliment actiu de les persones grans.

Dues campanyes ben diferents però que han permès l’alumnat col·laborar en la millora del nostre entorn.