DEURES ESTIU 2018

Els deures d’estiu i les instruccions puntuals de cada matèria estan penjats a la següent pàgina web:

Heu d’entrar amb el vostre usuari i contrasenya del compte de correu del Lluís Vives.

Heu de fer uns deures d’estiu de les matèries que teniu suspeses i un examen al setembre. Els deures s’hauran de presentar el dia de l’examen de recuperació al professor/a de la matèria.  La qualificació final extraordinària serà el resultat de la valoració de l’evolució de l’alumne/a durant el curs, de les activitats de recuperació que se li hagin proposat de realitzar al llarg de l’estiu i dels resultats obtinguts en la prova extraordinària del mes de setembre.

Algunes de les matèries demanen feina d’estiu a TOTS els alumnes (tant els que han superat la matèria com els que no). Aquests deures seran recollits i revisats pel professor/a del curs següent i es puntuaran, comptant  com a nota del nou curs.

La primera setmana de juliol es publicaran les dates dels exàmens de recuperació del mes de setembre.

BON ESTIU!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *