1. Núria Puigcerver Alcázar

Bona tarda. Entenc que un alumne que hagi cursat 1er de Batxillerat al IES Lluís Vives es podrà matricular de 2n de Batxillerat durant els dies de juliol,que es fa referència al full informatiu? És això? Penjareu un altre document en el qual s’especifiqui procediment de matricula i documents que cal aportar? MOLTES GRÀCIES.
    Feliç Estiu!!!

1. admin Autor de l'article

Hola Núria,
      Exactament. L’alumnat que ha cursat 1r de Batx al centre s’ha de matricular a 2n durant el període de matriculació (del 4 a l’11 de juliol). Avui penjarem els documents necessaris per poder formalitzar la matrícula.