Taller de ràdio a 3r d’ESO

El 13, 14 i 15 de maig els alumnes de tercer d’ESO de La Ribera van participar en un interessantíssim taller de ràdio a càrrec de Manuel Ramos de DIAL JOVE, que pretén apropar aquest mitjà de comunicació d’una manera fàcil i amena, posant a la disposició dels alumnes tots els mitjans tecnològics pròpis d’un estudi de ràdio.

Al web DIAL JOVE podem escoltar ja tots els enregistraments dels/les alumnes que van participar en el taller; uns “podcasts” amb notícies, entrevistes, debats, música… Poseu-vos els auriculars i gaudiu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *