
El passat 12 de juny vam celebrar la festa de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat, un acte molt especial que marca el final d’una etapa acadèmica i l’inici de nous reptes personals i formatius.
La cerimònia va reunir alumnat, famílies, professorat i personal del centre en un ambient emotiu i de celebració. Al llarg de l’acte es van compartir paraules de reconeixement i d’agraïment per la feina, l’esforç i la dedicació demostrats pels alumnes durant aquests anys, així com pel suport constant de les seves famílies i dels docents que els han acompanyat en el seu procés educatiu.
La graduació va ser també una oportunitat per recordar els moments viscuts al centre, celebrar els èxits assolits i posar en valor els vincles creats al llarg d’aquesta etapa.
Des de l’institut volem agrair l’AMPA la seva dedicació en l’organització de la festa i felicitar tots els graduats i graduades per aquesta fita tan significativa i desitjar-los molts encerts en el camí que ara emprenen, ja sigui continuant els seus estudis o iniciant nous projectes personals i professionals.
Enhorabona a tots i totes, i molta sort en aquesta nova etapa!


Comentaris recents