Lectura teatralitzada

Aquesta setmana, els alumnes de 3r d’ESO han començat a llegir La dama del alba, una obra d’Alejandro Casona. Es tracta d’una obra de teatre amb un cert misteri, i n’estem fent una lectura teatralitzada.

De ben segur que descobrirem a grans actors i actrius!
#llegirnesfalliures #somdelaribera #teatre… Llegeix més»

L’Aula Sorral

La setmana passada l’alumnat de l’Aula 30 ens va ajudar a habilitar un racó del pati per poder-hi fer classes. Ara ja tenim una aula a l’aire lliure: l’Aula Sorral.
És un espai que compartim tots els grups de l’institut, així que perquè sigui un espai… Llegeix més»

Un 29 de septembre de 1547

Aquest dimarts celebràvem el naixement d’un dels escriptors més importants de la literatura castellana: Miguel de Cervantes. Malgrat que no es coneix la data exacta que va néixer, es creu que podria ser el 29 de setembre de 1547.

A l’assignatura de castellà, el nostre… Llegeix més»

Acte de Reconeixement: Treballs de Recerca 2019-2020

Avui volem felicitar a l’Alba Mora Salas i l’Aitana Segura Aparicio —ara ja exalumnes de la Ribera— perquè els seus treballs de recerca, “Estudi sobre l’evolució i l’ús dels telèfons mòbils” i “Samarreta autoil·luminada en funció d’una cançó” respectivament, han obtingut un reconeixement en la categoria Treballs de Recerca 2019-2020, una distinció que organitza els Serveis Educatius del Vallès Occidental.

Enhorabona noies!👏

Us deixem l’enllaç de la notícia que ens han fet arribar, i us animem a donar un cop d’ull a les presentacions dels seus treballs, van treballar molt i s’ho mereixen!

ACTE RECONEIXEMENT “TREBALLS DE RECERCA 2019-2020

Els primers dies a la Ribera

Aquestes dues primeres setmanes ens han servit per habituar-nos als “nous” espais i a les mesures de prevenció que hem de seguir quan estem al centre. De mica en mica anem agafant el ritme per afrontar aquest nou curs.
Han estat molts mesos sense veure’ns i… Llegeix més»

Informacions de Salut

Benvingudes famílies,
Us adjuntem informacions que ens han fet arribar:

“Us trametem la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.
Us recomanem que… Llegeix més»

Comencem amb totes les ganes!

Avui és 14 de setembre, i això significa que comencem un nou curs escolar.
No és l’escola que voldríem, però iniciem aquest curs atípic amb molta il·lusió, força i ganes.
Avui les aules han tornat a omplir-se de vida, malgrat els protocols de prevenció i protecció que… Llegeix més»