Sincrotró ALBA

El dilluns 20 de maig els alumnes de 1r de Batxillerat van poder conèixer el sincrotró “ALBA”, a Cerdanyola del Vallés.

Durant la visita els nostres alumnes van aprendre el funcionament d’aquest emplaçament: des de la vessant científica, tecnològica, econòmica i, fins i tot, medi ambiental.

L’alumnat va ser conscient de l’energia lumínica que es pot aconseguir accelerant un electró a una velocitat propera a la velocitat de la llum, i com aquesta energia ajuda als científics a conèixer l’estructura interna i les propietats d’una mostra.

Seguim aprenent, seguim creixent!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *