Rialles i diversió a la Festa d’Hivern de l’Institut!

El dia 20 de desembre vam celebrar la Festa d’Hivern a l’Institut, tot just abans de començar les vacances de Nadal. I va ser un èxit de participació i bon ambient amb rialles i diversió.

A 1r d’ESO el joc era semblant a un Cluedo i les alumnes esdevenien detectius sobre un crim; a 2n d’ESO, anaven progressant en un tauler semblant al Jumanji. Els/les alumnes de 3r d’ESO van fer una gimcana fotogràfica pel poble de Montcada i a 4t d’ESO van fer el mateix però a Barcelona.

A partir de les 11h, tot l’alumnat del centre va gaudir d’una estona d’esbarjo al pati amb esmorzar inclòs, gentilesa de l’AMPA, a qui donem les gràcies pel seu esforç i col·laboració.

De 9 a 11h, es van fer diferents activitats lúdiques a cada curs. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va fer una gimcana al centre, en què havien de superar diferents proves per resoldre un enigma. I a les 11’30h, vam fer la cloenda de la Festa a l’Aula Polivalent, on va haver actuacions com la del grup d’alumnes de teatre del programa AquíArt de 3r d’ESO, dirigits pel professor Àngel amb el recolzament del Mohammed, el ball i les cançons de la Carmen i el Noah i la música del grup d’ukeleles. Vam acabar amb la cançó de Nadal Happy Xmas, de John Lennon, interpretada per alumnes de 1r i 3r d’ESO. Les presentadores de l’acte van ser l’Amina i l’Ana, i ho van fer molt bé, felicitats!

Per últim, volem agrair a la Comissió de Festes, que va organitzat la Festa i vetllat pel seu bon funcionament.