Objectiu: la Lego League!

Per Alma M, Sinny R. Ulisses M., en representació del grup de l’itinerari científic-tecnològic de 4t d’ESO

Durant tot el primer trimestre i part del segon, els alumnes de l’itinerari científic-tecnològic de 4t d’ESO, hem estat entrenant-nos i aprenent per anar a la Lego League 2020. Per fer això, vam haver de baixar al taller els dilluns a última hora.

El primer dia, vam fer grups i vam repartir-nos els càrrecs que havíem tenir tots els membres del grup. A partir d’aquell moment, havíem de començar a construir les missions de Lego per així, practicar amb el robot i corregir les errades que teníem, siguin del robot, o de les nostres construccions.

Per programar el robot, els alumnes que l’any passat anaven a l’optativa de robòtica ens van explicar com utilitzar el programa Lego Mindstorm, que és l’eïna que tenim per poder controlar els moviments del robot.

Aquesta experiència ens ha servit per enriquir-nos de coneixement tecnològics, aprendre a programar un robot, aprendre què és i com funciona la Lego League i fins i tot, per millorar la relació entre nosaltres.