La Ribera s’omple de vida

Cada 23 d’abril, la festivitat de Sant Jordi, el dia del Patró de Catalunya, se celebra amb gran entusiasme i alegria per tal de perpetuar aquesta tradició catalana que es basa en l’amor i la cultura. Una diada que a La Ribera sempre celebrem amb molta il·lusió.

Aquest any la pandèmia tampoc ens va deixar gaudir de la nostra tradicional festa de Sant Jordi. Malgrat això, no vam deixar de celebrar-la i ho vam fer fet d’una manera diferent: omplint de llibres, roses i flors les portes de les nostres aules i amb unes jornades virtuals on la literatura va ser la gran protagonista.

A continuació us deixem l’enllaç a les Jornades Virtuals que hem preparat per a aquest dia, perquè pugueu veure el talent del nostre alumnat: els amants de la poesia, les recomanacions literàries en format Booktubs i  Booktràilers, les interpretacions teatrals i els vídeos que s’han preparat per homenatjar a dos personatges cèlebres que malauradament ens han deixat aquest any: en Joan Margarit, poeta català i en Joaquín Salvador Lavado Tejón, més conegut com a Quino, humorista gràfic. Tot això i més ho trobareu clicant a la imatge d’aquí a sota!

Ahir, les aules es van omplir de vida: dracs ferotges, princeses boniques, cavallers valents i roses, moltes roses van guarnir les portes de les nostres aules, i és que cada classe va treballar molt per aconseguir la millor porta decorada i emportar-se el primer premi. Estem molt contents del resultat final i de la cooperació que hi havia entre els alumnes, va ser un taller d’allò més divertit. Tot seguit uns deixem una sèrie d’imatges del que va ser la nostra diada d’ahir:

Si heu vist les imatges, segur que teniu ganes de veure el resultat final de la guarnició de les portes, us deixem un petit vídeo.

Després del dia d’ahir només podem donar les gràcies a tot l’equip de La Ribera per fer d’un 23 d’abril una diada tan bonica i emotiva.