La frase més llarga

La setmana passada els alumnes de 3r d’ESO van gaudir d’una activitat d’allò més entretinguda a l’assignatura de Cultura i Valors.

El nom de l’activitat era “La frase més llarga”, a continuació us expliquem les regles:

Es dona a cada alumne un full de paper i se li diu que ha d’escriure un mínim de 10 paraules i 5 connectors. Es recull el que hagin escrit. Es formen dos equips, fent-los disposar una línia horitzontal de pupitres. Es reparteixen les paraules i els connectors i se’ls deixa 15 minuts amb la instrucció de què tot està permès. Guanya el qui escriu la frase més llarga amb un mínim de sentit.
L’alumnat va ser molt participatiu (com podeu observar a les fotografies); l’equip guanyador va aconseguir construir una frase de seixanta-tres mots!
Tots uns experts amb llengua! 👏✍