Jornada d’esport i convivència a la sortida Tàndem

El dilluns 18 de desembre les i els alumnes de 1r i 3r d’ESO es van desplaçar al Parc de La Llacuna per realitzar l’activitat Tàndem. En aquesta, els alumnes de Primer van conèixer els seus “padrins” de Tercer i van participar conjuntament de les activitats esportives organitzades per a l’ocasió.

A l’arribar al parc, els alumnes es van distribuir per parelles Tàndem (un/a alumne de 1r amb un/a de 3r) i van realitzar la primera activitat de coneixença mútua a partir d’una entrevista que cada alumne realitzava a la seva parella.

Després d’esmorzar, els alumnes de primer, distribuïts per grups, van participar de diferents jocs organitzats pels alumnes de tercer: “pichi”, cara i creu, relleus i ultimate frisbee.

Tot i el fred, els nostres alumnes s’ho van passar genial i la jornada d’esport i convivència va ser tot un èxit!