Informacions de Salut

Benvingudes famílies,

Us adjuntem informacions que ens han fet arribar:

“Us trametem la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

Us recomanem que mireu quins son els canals de comunicació entre salut i vosaltres. Entre d’altres, destaquem:

La Meva Salut: Si no hi esteu donats d’alta o no ho estan els vostres fills/es, podeu fer-ho a: lamevasalut.gencat.cat/alta/03 D’aquesta manera, a més dels resultats de les proves, també podreu rebre SMS que siguin del vostre interès.

Telegram:  Per tenir informació al dia i de fonts oficials descarregueu l’aplicació (IOS o Android) i busqueu el canal /Salut Escola”

Salut _ Escola Annex Families

Salut _ Escola CARTA Families