Flora i fauna del Rec Comtal

El passat 14 de maig i sota la guia dels estudiants de Ciències Mediambientals de la UB, els alumnes de Biologia de 4t de l’ESO van realitzar un petit cens (fotogràfic) d’animals i plantes que hi ha al Rec Comtal.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és concienciar al jovent de la zona sobre la història del Rec Comtal i també aprendre com es fa un cens.

Les fotografies enregistrades pels nostres alumnes passaran a formar part de l’arxiu de l’Associació de Veïns de Can Sant Joan, que és l’organitzadora d’aquesta activitat col.laborativa.

Gràcies a tots per comptar amb La Ribera!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *