Els primers pobladors de Montcada visiten “El Turó”

El passat dia 30 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO del Projecte “Els primers pobladors de l’edat del metall de Montcada” (1r trimestre) va anar a complir el seu repte a l’escola el Turó: fer una petita representació de la vida dels Ibers als nens i nenes de 1r i 2n de Primària.

Es tractava d’un repte molt alt, ja que en un trimestre (2 hores per setmana) havien conegut a fons el món iber per poder escriure el seu propi guió teatral i elaborar el vestuari i els complements de la representació, a més d’assajar el seu paper,… I tot, en un temps rècord!

La veritat és que va sortir tot molt bé: vam aprendre que tothom té un paper molt important per a l’equip i vam desvetllar la curiositat de l’alumnat del Turó. Ah! I al final els vam convidar a un tastet iber: Humus de llenties i infusió. Mmmmm!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *