Els centres de primària ens visiten!!!

Per Laura M. i Sintayu V., en representació de l’institut La Ribera

La setmana passada, a l’institut La Ribera vam donar la benvinguda a l’escola Mitja Costa. El Mitja Costa ve des de Santa Maria, del Passeig Font Pudenta.

Quan van arribar, vam anar al pati i ens vam dividir en dos grups. En el nostre vam començar ensenyant-los la biblioteca on l’Aniol ens esperava per explicar-los com anava La Ribera.

Després vam anar a la planta de dalt, on es trobaven els laboratoris 1 i 2, la classe de música i la de Visual i Plàstica i els vam explicar com eren totes aquestes classes.

Per acabar vam anar a la classe de 3r C, per fer una activitat amb el Josep, el professor de matemàtiques.

El final de la visita va ser anar a la nostra classe, que és la de 1r A i que la veiessin; aleshores ens vam recordar de quan nosaltres vam fer la visita i vam veure els que ara fan 2n d’ESO allà asseguts!

Gràcies per visitar-nos, Escola Mitja Costa!

(Nota de l’Equip de Comunicació. En les properes setmanes esperem a les escoles El Turó, Fontfreda, Reixac i Elvira Cuyàs amb MOLTES ganes també!!!)