El nostre granet de sorra

“Aire Lliure” és un nou un projecte en què treballa aquest curs l’aula 30 i té com a objectiu incidir en el pensament crític dels nostres estudiants.

Es desenvolupa en l’entorn del centre on, després d’una fase d’observació, es demana que els alumnes en facin una diagnosi i proposta de solucions d’allò que creuen que poden millorar. En segueix una fase de reflexió, traduïda aquí en triatge d’aquelles inciatives que poden dur a terme directament i d’aquelles que no, on hauran d’acudir a entitats o organismes superiors.

Avui, divendres 11, ha tingut lloc la primera acció conseqüència d’aquest projecte: els estudiants han enganxat aquests cartells a les papereres a prop de La Ribera:

Som un institut obert al barri i que es preocupa pel que passa al voltant nostre… Per això ens sentim tan orgullosos de la feina que han fet els nostres alumnes avui!

I feliços també de viure en un municipi pel qual el granet de sorra de la nostra l’aula 30 és igualment important,

“El projecte Aire Lliure promou el civisme al barri”. La Veu de Montcada (10/10/2019)

(agraïm a La Veu de Montcada la notícia al seu web)