Disbauxa i diversió al Carnaval de La Ribera!

Èxit de participació en el concurs de disfresses i coreografies

El divendres 9 de febrer, alumnes i profes de l’institut van gaudir d’una de les festes més sonades del curs. La pluja no va deslluir la jornada i tots s’ho van passar d’allò més bé vestits amb les disfresses més divertides i originals.

El carnaval va començar després del pati amb el tradicional esmorzar gentilesa de l’AMPA de l’Institut -a qui volem agrair un cop més la seva col·laboració- i va continuar amb un concurs tipus Furor on els alumnes de cada classe havien de superar diferents proves. Una d’elles estava relacionada amb la “setmana de les dones científiques”, efemèride que la comissió Lila de l’insti en va voler fer ressò. Algunes profes es van disfressar de dones més influents de la història de la ciència  i els alumnes havien d’endevinar-ne el nom.

Per acabar, es va realitzar el concurs de disfresses i coreografies on els nois i noies van mostrar l’originalitat de la seva vestimenta i la creativitat dalt de l’escenari.

Des d’aquí un volem agrair a tots i totes la vostra participació!!