Beca Escolar curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem la informació que ens han fet arribar sobre les beques escolars per al curs 2021-2022. Es tracta d’ajudes destinades al material escolar, les sortides acadèmiques i el menjador escolar.

La presentació de les sol·licituds, igual que el curs passat es podrà realitzar de forma telemàtica preferiblement o de forma presencial amb cita prèvia a l’OAC, mitjançant trucada als telèfons indicats al full informatiu o mitjançant l’enllaç següent: <https://citaprevia.montcada.cat/QSIGE/apps/CP/index.html#!/ca/home>

La presentació presencial s’organitza setmanalment per escoles per esglaonar la presentació de sol·licituds. Podreu recollir el plec de la sol·licitud a partir del dilluns 19 d’abril a l’Ajuntament, Serveis Socials Kursaal i Serveis Socials Casa de la Vila o, descarregar-la de la web de l’Ajuntament. Així mateix els telèfons per a sol·licitar la cita prèvia a l’OAC estaran operatius a partir del 19 d’abril.

Teniu tota la informació al full d’informació que us adjuntem aquí sota:

Full Informatiu Beques 2021_22