Vestits Vermells

La Ferreria s’ha unit a la iniciativa de l’associació de Montcada Vestits Vermells en què per cada feminicidi es penja un vestit vermell a un punt del municipi. És per això que el proper dia 15/11/23 penjarem el nostre vestit a la Ferreria. És un acte al qual donem molta importància i que volem obrir a les famílies del centre perquè en la sensibilització del jovent està el camí per acabar amb aquesta xacra.

És per aquest motiu que el dia 15/11/23 a les 13.30 farem l’acte de penjada del vestit, segurament a la pista. L’alumnat no farà classe a aquella hora i baixaran a l’acte. I, evidentment, totes les famílies que vulguin o puguin assistir, estan convidades.

El dia 25 de novembre serà la despenjada de tots els vestits de Montcada, nosaltres estem assignats a l’itinerari 4 que passa per Font Pudenta Ferreria a les 17.45 i també agrairem l’assistència de les famílies i alumnat que ens vulguin acompanyar en aquest acte.