Dia de la PAU

El passat 26 de gener vam celebrar a l’institut el DENIP, Dia Escolar de la No-Violència i la Pau, i a més de les diferents activitats per nivell per tal de conscienciar l’alumnat sobre aquest tema, vam realitzar el I Concert per la Pau amb fins benèfics. Durant tot el dia vam gaudir d’actuacions musicals, com el grup de rap Bahama, la professora Lilian, l’Enrique Santiago, que va versionar cançons actuals i va animar el públic, la professora Anna Serradell va fer un concert amb el clarinet, o la també professora Pilar Cabeza ens va versionar  unes cançons i, finalment, el grup Gospel Optometrist Choir va posar la cirereta al concert.

A més, l’alumnat de Comunicació Audiovisual, d’Higiene bucodental, Integració social i Desenvolupament multiplataforma van fer de presentadors i de càmeres, ja que el concert va ser retransmès en directe pel canal de Youtube de l’institut. Entre actuacions, els diferents nivells van presentar els seus treballs fets durant la setmana, com l’estudi dels diferents conflictes que hi ha vigents arreu del món, la importància de fer servir una comunicació no-violenta per gestionar positivament els conflictes o bé quins actors entren en joc en un conflicte i un llarg etcètera.

L’alumnat del Grau Bàsic, per la seva banda, va muntar una paradeta per poder vendre clauers i altres elements per aconseguir diners per a una ONG, mentre que l’alumnat de pròtesis també va muntar una altra paradeta per vendre entrepans i begudes. Finalment, les famílies han pogut participar fent alguna donació, i tots els diners recaptats, 784€, aniran destinats a l’ONG Educo, que treballa pels drets i els beneficis de la infància.

De ben segur que el curs vinent farem la II edició!