Xerrada de l’escriptora Pilar Garriga als alumnes de 1r d’ESO

El passat 1 de febrer, Pilar Garriga va venir al nostre centre per fer una xerrada sobre el seu llibre Un estiu a Borneo,  que els alumnes de 1r d’ESO havien llegit al llarg del primer trimestre.

En primer lloc, l’autora va començar amb una breu refèrència sobre la seva trajectòria professional.

En segon lloc, va projectar en pantalla fotografies i vídeos de la seva experiència a Borneo quan va anar a veure la seva germana, que hi treballava com a veterinària tenint cura dels orangutans. En aquesta part, ens ha donat a conèixer de primera mà problemàtiques actuals com la caça furtiva dels orangutans, la deforestació dels boscos per la venda de la fusta o  la plantació de palmeres per a la producció d’oli de palma.

En tercer lloc, els alumnes li han fet preguntes relacionades amb aspectes concrets del contingut del llibre i aspectes personals d’ella com a escriptora.

Finalment, Pilar Garriga ha deixat l’empremta del seu pas per l’institut en el llibre dels alumnes escrivint en indonesi  “Benvingut” o “Gràcies”.

TERIMA KASIH/ TERJEMAHKAN

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *