Visita a la Barcelona medieval i glogster

El dia 22 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van fer una sortida a Barcelona organitzada pels Departaments de Català i Geografia i Història.
Van recórrer els escenaris de la novel·la Serena a partir de la visita a la Barcelona medieval.
Per grups, els alumnes van dissenyar un glogster (mural digital) on es recull amb fotos, àudios, vídeos… el treball que van fer durant la sortida.
Podeu veure els treballs clicant aquí i aquí.

1. Albert Obiols Pérez

Seguim innovant noves maneres d’aprendre. L’aprenentatge transversal és una de les claus per aprofundir els coneixements i preparació dels alumnes. Felicitats als dos departaments per la iniciativa!